Všeobecné obchodní podmínky
Marek Hájek
IČO: 06169759
Sídlo: Hlucholazská 41, 790 84 Mikulovice
Zapsán v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Jeseník
(dále jen „prodávající“)
1. Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím při dodávkách zboží nebo služeb poskytovaných prodávajícím. VOP se vztahují výhradně na vztahy mezi podnikateli (B2B). Objednávky od spotřebitelů (B2C) nejsou přijímány. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se s VOP seznámil a souhlasí s nimi.
2. Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy je dodávka reklamního a propagačního zboží, textilního zboží nebo poskytnutí služby (potisk, grafické práce, marketingová činnost) v rozsahu uvedeném v nabídce, objednávce nebo smlouvě.
3. Ceny
- Ceny jsou stanoveny písemnou nabídkou nebo platným ceníkem ke dni uzavření smlouvy.
- Uvedené ceny jsou bez DPH.
- Cena nezahrnuje dopravu, balení, grafické práce ani technickou přípravu tisku, pokud není uvedeno jinak.
- Prodávající si vyhrazuje právo upravit cenu před potvrzením objednávky, pokud dojde ke změně nákupních cen nebo kurzů.
- Minimální hodnota zakázky činí 3 000 Kč bez DPH, pokud není dohodnuto jinak.
4. Objednávka a potvrzení
Objednávka musí být učiněna písemně (e-mail, formulář). Smlouva vzniká potvrzením objednávky prodávajícím. U zakázek s potiskem je kupující povinen dodat tisková data a písemně odsouhlasit grafický náhled. Prodlení s dodáním podkladů prodlužuje termín dodání o dobu prodlení kupujícího.
5. Dodací podmínky
- Dodací termíny jsou stanoveny individuálně.
- Místem plnění je sídlo nebo adresa kupujícího, pokud není dohodnuto jinak.
- Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem předání dopravci.
- Prodávající může plnit i částečně; kupující je povinen částečné plnění převzít.
6. Platební podmínky
- Kupující hradí cenu předem na základě zálohové faktury, není-li dohodnuto jinak.
- Faktura je považována za uhrazenou připsáním částky na účet prodávajícího.
- Kupující nemůže jednostranně započíst své pohledávky bez souhlasu prodávajícího.
- Prodávající je oprávněn fakturovat i částečné plnění.
7. Reklamace a odpovědnost za vady
- Kupující je povinen zkontrolovat zboží při převzetí a oznámit zjevné vady nejpozději do 7 dnů od dodání, skryté vady nejpozději do 6 měsíců.
- Prodávající odpovídá pouze za vady vzniklé při výrobě nebo dodání, nikoli za vady způsobené nesprávným použitím nebo skladováním.
- Uznané reklamace prodávající vyřídí opravou, výměnou, dobropisem nebo jiným způsobem do 3 měsíců od uznání.
- Fotografie zboží jsou ilustrační a mohou se mírně lišit v barvě či provedení.
8. Smluvní pokuty a skladování
- Vzhledem k charakteru zakázkové výroby (zboží s potiskem nebo jinou individuální úpravou) je kupující povinen při stornu objednávky po jejím potvrzení uhradit 100 % hodnoty zakázky.
- U zakázek bez potisku nebo bez individuální úpravy činí storno poplatek 20 % hodnoty zakázky.
- V případě nevyzvednutí hotové zakázky do 10 dnů od oznámení o dokončení je kupující povinen uhradit poplatek za skladování 0,05 % z ceny zakázky za každý den prodlení.
9. Odstoupení od smlouvy
- Prodávající může odstoupit od smlouvy, pokud je kupující v prodlení s platbou více než 14 dnů, nebo pokud zboží není dostupné u dodavatelů.
- Kupující může odstoupit od smlouvy v případě závažného porušení povinností prodávajícím.
- Odstoupení musí být písemné a doručené druhé straně.
10. Ochrana osobních údajů
Prodávající zpracovává osobní údaje kupujících pouze v rozsahu nezbytném pro plnění smlouvy a účetní povinnosti podle nařízení (EU) 2016/679 (GDPR). Údaje nejsou poskytovány třetím osobám mimo nezbytné zpracovatele (dopravce, účetní služby).
11. Rozhodné právo a soudní příslušnost
Tyto VOP a všechny smlouvy se řídí právem České republiky. Veškeré spory budou řešeny u věcně a místně příslušného soudu podle sídla prodávajícího.
12. Závěrečná ustanovení
Tyto VOP jsou platné od 15. 10. 2025 a nahrazují všechny předchozí verze. Aktuální znění je dostupné na žádost kupujícího nebo na webové stránce prodávajícího.